مراحل سنگسابی ساختمان در تهران

مراحل کفسابی در تهران به معیارهایی چون نوع پوشش کف و جنس آن بستگی دارد، اما در این جا توضیحات کلی را به شما ارائه می دهیم. اگر پوشش به کار رفته در کف، سنگ است مرحله اول در جهت از بین بردن ناهمواری ها انجام می شود و برای تحقق این امر از لقمه سنگ های 36 تا 46 استفاده می گردد. ناگفته نماند که اگر این مرحله با دقت و تمرکز بالا پشت سر گذاشته نشود ممکن است نتیجه نیز آن چنان که می خواهید نباشد، بنابراین تیم باید همه ی تمرکز خود را برای پایان یافتن هر چه بهتر مرحله اول به کار بگیرد.

در مرحله اول شاهد ایجاد خش هایی روز سطوح هستید که مرحله دوم را برای از بین بردن آن ها طی می کنید، در مرحله دوم از لقمه سنگ 60 استفاده می شود و در پایان می توانید شاهد پیشبرد بخشی از کار باشید و تمیزی ها را با چشم ببینید. مرحله سوم نیز با استفاده از لقمه سنگ 120 انجام می شود، خوب است بدانید که همه ی لقمه سنگ های ذکر شده در دستگاه های مخصوصی گنجانده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

بعد از پایان مراحل دوم یا سوم شاهد درزهایی در میان سنگ ها هستید که برای رفع آن ها نیز باید از بتونه کاری کمک بگیرید، بتونه شدن پوشش کف سبب تقویت عایق آن نیز می شود و همه ی درزها و شکاف ها را می پوشاند، به طوری که کاملا هم سطح می شوند و دیگر قادر به مشاهده ی آن ها نیستید.

کفسابی در تهران
کفسابی در تهران

زمان مناسب برای کفسابی

در صورت مشاهده ی هر کدام از موارد زیر بلافاصله با خدمات کفسابی در تهران تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما بخواهید که امور مربوطه را هر چه زودتر انجام دهند. این موارد در جهت تشخیص زمان مناسب برای استفاده از خدمات کفسابی مطرح می شود:

  • اگر هنگام راه رفتن احساس کردید که سنگ ها یا پوشش دیگر به کار رفته در کف هم تراز نیست و دچار ناهمواری شده است.
  • اگر جرم هایی را روی کف مشاهده کردید که با استفاده از هیچ ماده ای از بین نرفته اند.
  • اگر بخشی از پوشش کف آسیب دیده باشد و یا به اصطلاح پریده باشد.

برای حل هر کدام از مشکلات بالا از روش ها و دستگاه های مخصوصی استفاده می شود.


ویژگی های شرکت خدمات کفسابی در تهران

تیم ما را مجموعه ای از کف ساب های حرفه ای تشکیل داده اند که رضایت مشتری را در راس کار خود قرار می دهند، برخی از ویژگی های افراد تیم که می توان به آن ها اشاره کرد این است که همه ی مراحل کار را به درستی و با دقت زیاد انجام می دهند و کار آن ها زمانی پایان می یابد که بتوانند تصویر خود را در سنگ های کف مشاهده کنند.

خدمات کفسابی در تهران موجب افزایش طول عمر سنگ ها و همچنین زیبایی آن ها می گردد بنابراین این نوع خدمت در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و در مراحل ساخت و نوسازی حرف اول را می زند.

سنگسابی گرانیت

سنگ گرانیت یکی از زیباترین و گران ترین سنگ هایی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، این سنگ علاوه بر کف ، برای ساخت نما نیز کارایی دارد و مورد توجه قشر خاصی از جامعه است. خدمات کفسابی در تهران مسئولیت براق کردن این نوع پوشش را نیز بر عهده گرفته و مراحل آن را به بهترین نحو ممکن طی می کند. این سنگ ذاتا براق است و برای تمیز کردن آن باید وقت زیادی صرف شود، تعداد مراحلی که برای کفسابی این نوع پوشش تخمین زده شده است ،12 مرحله است چون در دسته سنگ های سخت قرار دارد و ساب زدن آن انرژی زیادی را می طلبد.

کفسابی راه پله

خدمات کفسابی در تهران مراحل مربوط به ساب زدن پوشش پله ها را نیز انجام می دهد اما این نوع کفسابی زحمت بیشتری از نوع عادی آن دارد، چرا که دستگاه باید در جهات متفاوتی جا به جا شود. ناگفته نماند که برای ماندگار بودن این عملیات از نانو سابريا، مواد ضد جرم و ضد آب نیز استفاده می شود تا سنگ ها به راحتی کثیفی را به خوب جذب نکنند و مدت زمان طولانی براق بمانند.

کفسابی راه پله در تهران

سنگ دهبید

خدمات کفسابی در تهران مراحل مربوط به براق سازی این نوع سنگ را نیز انجام می دهد. خوب است بدانید که دهبید درجه سختی ای نسبی دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است. مراحل کفسابی آن همچون دیگر سنگ هاست با این تفاوت که وقت بیشتری را می طلبد البته این زمان نسبی ست و در سطح بالایی برآورد نشده است.

سنگ تراورتن

این نوع سنگ نیز حفره های متعددی در سطح خود دارد که خدمات کفسابی در تهران مسئولیت براق کردن آن ها را نیز بر عهده می گیرد.

سنگ مرمریت

کفسابی در تهران برای پوشش سنگ مرمریت نیز انجام می شود. این سنگ مقاومت بالایی دارد و حدود 9 مرحله کار برای آن پیش بینی شده است. پس از پایان این 9 مرحله می توان به بالاترین حد ممکن از تمیزی دست یافت.

اگر پوشش مد نظر شما نوع خاصی است با خدمات کفسابی در تهران تماس حاصل نمایید تا مراحل ساب آن برایتان توضیح داده شود.

منبع : قیمت کفسابی در تهران